Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
2022. szeptember 27. kedd
Adalbert
Holnap: Vencel napja lesz

Kitüntetettek

Unyi Erzsébet

Unyi Erzsébet 1973. december 6-án született Nagykőrösön pedagógus családban. Általános Iskoláját a Gyóni Géza Általános Iskolában végezte el. Ezt követően a Táncsics Mihály Gimnáziumban érettségizett. Diplomáját 1995-ben szerezte az Államigazgatási Főiskolán igazgatásszervezői szakon.

 

Férjezett, három lánygyermek édesanyja.
Dabasi Polgármesteri Hivatalban, mint első munkahelyén 1995 szeptember 1-jén kezdett, köztisztviselői jogviszonya mai napig folyamatosan fennáll. Első munkaköre személyzeti ügyintéző volt, majd titkárságvezetőként ellátta a személyzeti mellett az ügyrendi bizottság referensi, valamit a jegyzői referensi feladatokat.

Nagylányai születését követően, 2006-ban tette le közigazgatási szakvizsgáját. Munkaköre ekkortól igazgatási ügyintéző, mely a bizottsági, testületi referensi munka mellett magában foglalta a közbiztonsági és a nemzetiségi önkormányzatokkal kapcsolatos feladatok ellátását. 2021-től gyakorlatilag ugyanezeket a feladatokat közigazgatási és nemzetiségi referensi munkakörben látta el. 2016-tól a mai napig önkormányzati referens elnevezéssel látja el nagy szakértelemmel feladatait.

Részt vesz a közművelődés irányításában. Aktívan közreműködik a helyi rendeletek, szabályzatok írásában. Előterjesztéseket készít a Képviselő-testület felé, intézi az Emberi erőforrás Bizottság referensi feladatait. Támogatási szerződéseket ír, nyilvántart, kötelező közzétételt intéz. Bonyolítjai a képviselői vagyonnyilatkozat-tétel minden évben ellátandó feladatait, figyelemmel kíséri a köztartozás mentes adatbázisban való részvételt, képviselői oktatást. Ellátja a Bursa Hungarica Felsőoktatási ösztöndíj rendszer ügyintézői feladatait. Munkaköre a Társult Önkormányzatok „Együtt” Segítőszolgálata Társulási Tanácsával kapcsolatos referensi feladatok ellátása. Kerékpár utánfutók lelkes ügyintézője.

Kiemelt feladata a roma, szlovák nemzetiségi önkormányzatok ügyeinek intézése, előterjesztéseinek, költségvetésének előkészítése, üléseik biztosítása, azon részvétel, jegyzőkönyv készítés, továbbítás, döntések végrehajtásában részvétel, kisebbségekkel kapcsolatos pályázatok figyelése, írása, elszámolása.

Nagy hozzáértéssel, precizitással, végzi munkáját. Alapító okirat módosítás, új intézmény alapítás, törzskönyv igénylés vagy ügyfélkapu nyitás nélküle elképzelhetetlen. Az elektronikus ügyintézés úttörője, hivatalunk nagy szaktudással bíró lelkiismeretes, önálló munkavégzésre képes kiemelkedő munkabírású és szorgalmú köztisztviselője. Zsóka segítőkész, nagy hivatástudattal rendelkező kollégái által is elismert munkavállaló, aki példát állít a kollégák elé.  

Sok szeretettel gratulálunk a kitüntetéshez!

Képanyagok a díjátadásról: ide kattintva

Print Friendly, PDF & Email

VÁROSHÁZA

hivatal01

Elérhetőségek:

Postacím:
2370 Dabas
Szent István tér 1/B.

Telefon:
29/561-201
Fax:
29/561-291
E-mail:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 13-16
Szerda: 8-16
Péntek: 8-12

Search

Weboldalunk sütiket (cookie-kat) használ, hogy a legjobb böngészési élményt biztosíthassuk Önnek honlapunkon. Az oldal további használatával jóváhagyja a sütik használatát.