PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Dabas Város Önkormányzata az önkormányzati vagyonáról és vagyongazdálkodási szabályairól szóló módosított 40/2017. (X.30.) önkormányzati rendelete alapján a következő pályázati felhívást teszi közzé:
1. A pályázatot kiíró neve, székhelye:
Dabas Város Önkormányzata
2370 Dabas, Szent István tér 1/b
Tel. szám: 29/561-200
2. A pályázat célja:
Az önkormányzati tulajdonú vásártéri ingatlanok vásár és egyéb rendezvények bérbeadására, üzemeltetésére.
3. A pályázat jellege:
A pályázat nyilvános, egy fordulós.
4. A pályázat tárgya:
Dabas belterületi 1814/11 hrsz.-ú, 5641 m² területű, kivett beépítetlen terület megnevezésű, 1814/12 hrsz.-ú, 2 ha 9699 m² területű, kivett vásártér megnevezésű, 1814/13 hrsz.-ú, 1 ha 9385 m² területű, kivett vásártér megnevezésű, természetben a Dabas, Vásártér utca 4. szám alatt található Dabas Város Önkormányzatának tulajdonát képező ingatlanok bérbeadása, üzemeltetése. Az ingatlan per-, teher és igénymentes.
Nyertes ajánlattevő köteles a létesítmények és eszközök előző üzemeltetője által a dokumentációban részletezett, az üzemeltetés érdekében beszerezett és nyilvántartott eszközöket az ott megjelölt vételáron megvásárolni.
Valamint a november december hónapokra beszedett és megfizetett bérleti díjakat egymás között kötelesek elszámolni.
5. Pályázati biztosíték:
A pályázat során biztosíték nem kerül kikötésre.
6. Pályázati feltételek:
Önkormányzati ingatlanok bérlésére, üzemeltetésére pályázatot nyújthat be:
• jogi személyek
• jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaságok
• egyéni vállalkozók.
7. az Ingatlanok bérbeadásának kikiáltási ára:
15 M Ft/év + áfa, azaz tizenöt millió forint + áfa.
8. Az ajánlatok benyújtásának helye:
Dabasi Polgármesteri Hivatal (2370 Dabas, Szent István tér 1/b)
9. Az ajánlatok benyújtásának módja:
Az ajánlatokat zárt borítékban, 1 példányban kell benyújtani. A borítékon csak a következő szerepeljen: „Ajánlat a vásártéri ingatlanok bérbeadására” Az ajánlattevők ajánlataikat minden oldalon eredeti aláírással lássák el. Az ajánlatok benyújtása személyesen vagy meghatalmazott útján lehetséges.
10. A pályázatok elbírálása:
A pályázat nyertese az az ajánlattevő, aki a pályázati feltételeknek megfelel.
Előnybe részesül az a pályázó:
-aki a vásártéri ingatlanok üzemeltetése során új munkahelyet (munkahelyeket) fog teremteni.
A pályázat elbírálásánál előnybe részesül az az ajánlattevő, aki a fentieken kívül a legelőnyösebb árajánlatot teszi és a bérleti díjat egy összegben fizeti meg az adott év augusztus 31. napjáig.
A pályázat nyertesével az adásvételi szerződést legkésőbb az elbírálást követő 10. napon köti az Önkormányzat. A kiíró csak a pályázat nyertesével- vagy annak visszalépése esetén a második legelőnyösebb ajánlatot tevő személlyel köt szerződést.
11. Az ajánlat minimális tartalmi elemei a következők:
- pályázó neve, székhelye,
- pályázó képviselőjének nevét, címét, és képviseletre jogalapot adó körülményt,
- gazdasági társaság esetén a gazdasági társaság 30 napnál nem régebbi cégkivonatát, jogi személy esetén a 30 napnál nem régebbi nyilvántartásba vételről szóló bírósági végzés, egyéni vállalkozó esetében pedig az egyéni vállalkozói igazolvány hiteles másolata,
- a pályázónak nyilatkozni kell arra vonatkozóan, hogy elfogadja –e a pályázati felhívásban, kiírásban foglalt feltételeket, az ajánlat benyújtásával a pályázó a Szabályzat rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek elfogadja,
- a pályázónak egyértelműen nyilatkozni kell az ingatlanokért felkínált bérleti díjról,
- pályázati kiírásban meghatározott egyéb nyilatkozatok, igazolások, mellékletek.
12. Az ajánlatok benyújtásának határideje és bontási ideje, helye:
Ajánlat 2023. október 16. 8 óráig beérkezőleg nyújtható be a Dabasi Polgármesteri Hivatalba. Nyilvános bontásának ideje: 2023. október 16. 9 óra, 207 sz. iroda helyiség.
Az ajánlatok elbírálására maximum 45 nap áll rendelkezésre.
13. Az ajánlati kötöttség minimális időtartalma:
A pályázó ajánlatához 60 napig kötve van. Az ajánlati kötöttség az ajánlatok benyújtására nyitva álló határidő lejártakor kezdődik.
14. Pályázat elbírálása:
A nyertes pályázóval az Önkormányzat által kötött üzemeltetési szerződés aláírására a polgármester jogosult, Képviselő-testület jóváhagyásával.
15. A pályázatra vonatkozóan további információ kérhető:
Dabasi Polgármesteri Hivatalban személyesen Rigóné dr. Roicsik Renátától vagy a 06/29-561-249 telefonszámon.
16. Egyéb információk:
Az ingatlant megtekinteni a pályázat kiírójával előzetesen egyeztettt időpontban lehet, időpont egyeztetésre a 06/29-561-250 telefonszámon van lehetőség.
Az Önkormányzat fenntartja magának azt a jogot, hogy a pályázati eljárást- akár indoklás nélkül is- eredménytelennek minősítse.
A pályázati eljárásban csak olyan természetes vagy jogi személy, jogi személyiség nélküli gazdasági társaság vehet részt pályázóként, aki vállalja, hogy az Önkormányzattal szemben bármilyen jogügyletből kifolyó lejárt tartozását legkésőbb a pályázatok benyújtásának határidejéig teljes egészében kiegyenlíti. Ennek elmaradása esetén a pályázót ki kell zárni a pályázati eljárásból.
Az üzemeltetési szerződésben rögzítésre kerül, hogy az ingatlanok bérbeadása a jelenlegi műszaki és jogi állapotban történik.
A késve érkezett pályázatokat a kiíró érvénytelennek minősíti.
A pályázati kiírás az önkormányzat vagyonáról és vagyongazdálkodási szabályairól szóló módosított 40/2017. (X.30.) önkormányzati rendelet 5. melléklete szerinti pályázati szabályzat alapján került kiírásra, és az ajánlat benyújtásával a pályázó a Szabályzat rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek kell, hogy elismerje.
A pályázat kiírása a Dabasi Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján, az Önkormányzat honlapján (www.dabas.hu), kerül meghirdetésre.
Dabas, 2023. szeptember 28.
Tisztelettel:
Kőszegi Zoltán
polgármester