Tájékoztatom, hogy házszáma megváltozott. Dabas Város Önkormányzata célul tűzte ki, hogy rendezi a város utcáinak sokszor logikátlan és elavult házszámozását.
A központi címregiszter (KCR) létrehozásáról szóló 2014. évi XCIII. törvény értelmében 2015. december 31-ig Dabas város jelentős részének címét javítani, módosítani szükséges. Sajnos a T. Lakos számára kellemetlenséggel járhat, azonban nem fordulhat elő olyan, hogy egy mentő a házszám rendezetlensége illetve hiánya miatt ne jusson el időben egy beteghez, emellett van egy jogszabályi kötelezés is, melynek eleget kell tenni.
Vállalkozások a székhely/ telephely módosulását annak bekövetkezését követő 180 napon belül kötelesek bejelenteni a cégbíróságnak, a bejelentés illeték és közzétételi költségtérítés-mentes, amennyiben annak megváltoztatására hivatalból került sor. Fontos, hogy a változás a gazdasági társaság esetén alapító okirat/alapszabály módosítását vonja maga után.
Amennyiben a társaság székhelyének címében történik változás, azt a cégbíróság un. „egyablakos” rendszeren keresztül megküldi az adóhatóságnak, ezért azt az adóhatóságnak nem kell külön bejelenteni.
Kérem az érintett ingatlan tulajdonosait, hogy a lakcímváltozás miatt keressék fel az Okmányirodát (2371 Dabas, Szent János út 120-122.) az új lakcímkártyák kiadása céljából, mellyel sok további kellemetlenségtől kímélik meg magukat. Csak az kapja meg ezt értesítést, akinek változott a házszáma!
Tájékoztatom továbbá T. Lakosságot, hogy egy lakásban élők esetén elég, ha egy személy jelenik meg az Okmányirodában a család személyi igazolványaival és lakcímkártyáival, kiskorúak esetén (ha nem rendelkezik személyi igazolvánnyal) születési anyakönyvi kivonat szükséges. Egyben kérjük, hogy vigye magával a Polgármesteri Hivataltól kapott határozatot is ( a gyorsabb ügyintézés miatt ).
Az Okmányirodában az alábbi időpontokban van lehetőségük a lakcímkártyákat/ forgalmi engedélyeket cseréjére
Hétfő 7.00-17.00
Kedd 8.00-18.00
Szerda 8.00-20.00
Csütörtök 8.00-18.00
Péntek 8.00-16.00
Időpont egyeztetés miatt érdeklődni és időpontot foglalni az alábbi telefonszámon lehet: 29/564-211
A közműszolgáltatókat, pénzintézetet, biztosítót stb. az Okmányirodától kapott új lakcímkártyával és a Polgármesteri Hivatal által kiadott lakcímigazolással keresse fel!
Kérem az új, önkormányzat által majdan kiosztandó házszámot, az épület utcafronti homlokzatán, vagy a kerítésen jól látható helyen elhelyezni szíveskedjen. Házszám elhelyezés kötelezettség elmaradása bírság kiszabását vonja maga után.
2015.szeptemberében az alábbi utcákban kerültek rendezésre a házszámok:
– Kaparási utca
– Rákóczi utca
– Szent János út (1 család)
– Zentai utca
– Zrínyi Miklós utca
– Szent János köz
– Hajcsár utca
– Inárcsi utca
– Besnyői utca
– Rózsa utca
– Madách utca.
A lakcímnyilvántartó rendszer adatainak felülvizsgálata 2015. decemberéig folyamatos. Mindannyiunk érdekében kérjük a Tisztelet Lakosságot, hogy türelmükkel, megértésükkel, együttműködésükkel legyenek segítségünkre abban, hogy munkánk meghozza gyümölcsét, és a KCR feltöltését siker koronázza.
További információ a Városüzemeltetés 29/561-253 vagy a 29/561-220 telefonszámán kérhető.
Köszönettel:
Rigóné dr. Roicsik Renáta
jegyző