A Dabasi Polgármesteri Hivatal árajánlatot kér - a 257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendelet szerinti önkormányzati ASP rendszerben ellátandó feladatokhoz a mellékelt táblázatban felsorolt eszközök beszerzésére, szállítására, beüzemelésére.
Szempontok és feltételek az ajánlattételhez:
Ajánlatkérő: Dabasi Város Önkormányzata képviseletében Kőszegi Zoltán polgármester
Ajánlatkérő székhelye: 2370 Dabas, Szent István tér 1/B.
Szolgáltatás kezdete: megrendelés és szerződéskötés után azonnal, de legkorábban 2017. április 1.
Teljesítési határidő: 2017. augusztus 31.
Fizetés módja: teljesítésigazolást és számlázást követően átutalással
Fizetési határidő: számlakibocsátást követő 30 nap
Kompatibilitás: az ajánlat az ajánlatkérés mellékletében felsorolt eszközök típusától eltérő eszközökre is vonatkozhat azzal a feltétellel, hogy az ajánlott eszközök az ajánlatkérésben felsorolt eszközökkel megegyező vagy azoknál nagyobb teljesítményűek, illetve magasabb szintű szolgáltatást nyújtanak
Vállalási ár: a munkaállomások és a laptopok árának tartalmaznia kell az ajánlatkérés mellékletében felsorolt szoftverek árát, valamint a szállító telephelyén történő telepítési költségeit is
Ajánlattétel módja: az ajánlatot a mellékelt táblázat kitöltésével kell benyújtani
Az árajánlat benyújtásának határideje: 2017. március 3.
Az árajánlat elbírálásának határideje: 2017. március 6.
További részletek az alábbi
letölthető ajánlatkérő
hirdetményben olvashatóak: